Nr sprawy IIiGG.271.7.2022.DT
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę: materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
Nazwa i adres i dane Zamawiającego:
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej,
Tyrawa Wołoska 138, 38-535 Tyrawa Wołoska.
NIP 687-14-66-911, REGON 000741357
Telefon: 13 46 211 22
e-mail: sptyrawa@poczta.onet.pl
I. Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł. netto, w niniejszym rozpoznaniu rynku nie będą stosowane przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone w trybie rozpoznania rynku zgodnie z wprowadzonym Zarządzeniem nr 81/2021 Wójta Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia przez Gminę Tyrawa Wołoska zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości zgodnie z wykazem, który stanowi załącznik nr 1 do rozpoznania rynku.
Zadanie nr 3: „zestaw nagłośnieniowy 4 kolumnowy, kolumna mobilna akumulatorowa, system bezprzewodowej transmisji sygnału”.
2. Minimalne wymagania funkcjonalno-techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych:
Opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do niniejszego Rozpoznania rynku – Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja.
3. Dostarczone w ramach udzielonego wsparcia finansowego pomoce dydaktyczne powinny spełniać następujące warunki:
1. Fabrycznie nowe, nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane,
2. Objęte gwarancją producenta minimum 12 m-cy i autoryzowany serwis na terenie Polski, (dla wyposażenia o wartości jednostkowej powyżej 500,00 zł. brutto),
3. SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim, (dla wyposażenia o wartości jednostkowej powyżej 500,00 zł. brutto),
4. Instrukcja obsługi w języku polskim, (dla wyposażenia o wartości jednostkowej powyżej 500,00 zł. brutto),
5. Oferowane pomoce dydaktyczne winny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikat CE, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,
6. Wszystkie pozycje powinny być zgodne z normą BHP,
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych lub lepszych. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów (o ile można im przypisać takie właściwości), określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim powinny odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta (o ile można im przypisać takie właściwości), mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
4. Dostawa, montaż, uruchomienie:
W ramach dostawy urządzeń wykonawca musi zapewnić transport urządzeń we wskazane miejsce (szkoła), zainstalować i uruchomić urządzenia.
III. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Ofertę może złożyć wykonawca, który:
1. Wykona przedmiot zamówienia w wymaganym terminie.
2. Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT.
3.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamówienie należy wykonać w terminie do 29 kwietnia 2022 r.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozpoznania rynku oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Dokumenty są składana w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę.
4. Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.
5. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od daty powiadomienia o wyborze oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarciu mowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
6. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.
8. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
10. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
11. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2 (Zadanie nr 3),
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3,
c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne – załącznik nr 4,
d) podpisany projekt umowy – załącznik nr 5,
e) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
f) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej,
VI. SPOSÓB OBLICZENIA CENY.
1. Cena oferty powinna zawierać wszystkie zobowiązania (koszty) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Wykonawca określi wartość oferty w uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia wynikających wprost z rozpoznania rynku oraz załączników oraz ujmie wszystkie inne koszty i składniki w nich nie zawarte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
4. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
80% cena brutto ogółem (C), 20% gwarancja (G).
a) Cena brutto - 80 % oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 80 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej zaokrąglonej do dwóch miejsc po przecinku, wg wzoru:
cena ofertowa brutto ogółem najtańszej oferty
ilość punktów = ---------------------------------------------------------- x 80
cena ofertowa brutto ogółem ocenianej oferty
b) Okres gwarancji (G) 20% - udzielony okres gwarancji na sprzęt w miesiącach - ocena tego kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:
okres gwarancji badanej oferty
ilość punktów = ---------------------------------------------------------- x 20
maksymalny okres gwarancji
Okres gwarancji udzielonej powyżej 60 m-cy będzie punktowany tak jak okres 60 m-cy.
2. Określenie ilości punktów dokonane zostanie na podstawie wzoru:
LP = C + G
gdzie:
LP - liczba punktów, którą uzyskała oferta,
C - ilość punktów, uzyskana w kryterium „cena ofertowa brutto”,
G- ilość punktów, uzyskana w kryterium „okres gwarancji”.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. W przypadku gdy 2 lub więcej Wykonawców uzyska taką sama ilość punktów w ocenie ofert, decydujące znaczenie będzie miała cena oferty. Wygra oferta z najniższą cena brutto.
5. Zamawiający jest uprawniony do poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych polegających na błędnych działaniach arytmetycznych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty należy składać do dnia 18 marzec 2022 r. do godz. 1000 w Sekretariacie Urzędu Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firma) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres:
URZĄD GMINY TYRAWA WOŁOSKA
38-535 TYRAWA WOŁOSKA 175
oraz opisane:
„Oferta na zakup i dostawę: materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”.
|
2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą elektroniczną na podany w ofercie adres.
IX. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW.
W niniejszym Rozpoznaniu rynku zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci/Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: zeas1@tyrawa.pl i urzad@tyrawa.pl z wyłączeniem oferty, dokumentów, oświadczeń i załączników do niej, które mają zostać złożone wyłącznie na piśmie). Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Oferentami/Wykonawcami jest P. Jerzy Wołoszyn, tel. 13 43 211 32 , w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30 (piątek: 7.30 -13.00).
X. INFORMACJE DODATKOWE:
1) Wykonawca w formularzu ofertowym określi cenę netto i brutto oraz termin gwarancji za wykonanie całości zamówienia.
2) Zamawiający wybierze ofertę cenową Wykonawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia i o najniższej cenie brutto za całość zamówienia.
3) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę cenową przed upływem terminu składania ofert.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Oferentem, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, lub w przypadku gdy 2 lub więcej Oferentów otrzyma taka sama ilość punktów przy ocenie ofert, w zakresie kwoty za wykonanie całości zamówienia.
5) Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń, a jeśli Wykonawca tego nie uczyni, jego oferta nie będzie dalej rozpatrywana.
6) Z Wykonawcą, którego oferta cenowa zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie do 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zostanie podpisana umowa – termin i miejsce podpisania umowy uzgodnione zostaną telefonicznie.
XI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
1. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej lub oferent w wyniku negocjacji cenowych obniży cenę do wartości przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, lub innych okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć.
XII.OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej reprezentujący Szkołę Podstawową im. Marii Konopnickiej w Tyrawie Wołoskiej, 38-535 Tyrawa Wołoska 138, adres email: sptyrawa@poczta.onet.pl, tel. 13 46 211 22,
- w sprawie swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, przesyłając e-mail na adres: inspektor-odo@wp.pl lub telefonicznie 695 397 191.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie w trybie rozpoznania rynku na zadanie: zakup i dostawa: materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
- odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, upoważnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.
- dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji projektu i jego rozliczenia oraz zakończenia okresu trwałości dla projektu i okresu archiwizacyjnego w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później;
- obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł netto bez którego nie można udzielić zamówienia w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty;
- w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Wykonawcy:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
XIII. ZAŁĄCZNIKI
1. Specyfikacja zamówienia.
2. Formularz ofertowy.
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
5. Projekt umowy.
Rozmiar: 0.04 MB, Pobrania: 19.
Rozmiar: 0.02 MB, Pobrania: 17.
Rozmiar: 0.04 MB, Pobrania: 18.
Rozmiar: 0.02 MB, Pobrania: 19.
Rozmiar: 0.01 MB, Pobrania: 20.
Rozmiar: 0.03 MB, Pobrania: 17.
Rozmiar: 0.04 MB, Pobrania: 18.