-
Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
-
wysoka kultura osobista,
-
umiejętność pracy w stresie,
-
zdolność podejmowania decyzji,
-
dyspozycyjność,
-
kreatywność, samodzielność,
-
umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
-
prawo jazdy kat. B.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
2. Koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów
planistycznych,
3. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntu zgodnie z planem zagospodarowania
przestrzennego Gminy,
4. Wydawanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego Gminy,
5. Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem numeru porządkowego dla nieruchomości
położonych na terenie Gminy,
6. Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie swoich obowiązków,
7. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu
oraz z wydawaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
8. Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz rejestru
decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
9. Współpraca z podmiotami zajmującymi się sprawami związanymi z planowaniem
przestrzennym,
10.Prowadzenie spraw związanych z zakupem energii elektrycznej i gazu,
11.Prowadzenie spraw związanych z zabytkami znajdującymi się na terenie Gminy,
12.Inne zadania zlecone przez Wójta Gminy.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
-
kwestionariusz osobowy
-
kserokopie świadectw pracy
-
kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje
i wykształcenie zawodowe,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wszystkie dokumenty winny mieć potwierdzenie zgodności z oryginałem.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.)).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia
11 lutego 2019 r. do godz. 1100 pod adresem:
Urząd Gminy Tyrawa Wołoska, 38-535 Tyrawa Wołoska 175 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego i ochrony zabytków w Urzędzie Gminy w Tyrawie Wołoskiej”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska
oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz
z terminem testu/rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Tyrawa Wołoska.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek Urzędu niedostosowany do poruszania się osób na
wózkach inwalidzkich.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.